Black Lotus Society
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.



 
AccueilRechercherDernières imagesS'enregistrerConnexion
Le Deal du moment :
Retour en stock du coffret Pokémon ...
Voir le deal

 

 <3<3<3<3 Viva los Shojo <3<3<3<3

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
Taara Mekeesha
Usurpatrice aux yeux clos
Usurpatrice aux yeux clos
Taara Mekeesha


Féminin Nombre de messages : 259
Age : 35
Univers : 25
Date d'inscription : 10/06/2006

<3<3<3<3 Viva los Shojo <3<3<3<3 Empty
MessageSujet: <3<3<3<3 Viva los Shojo <3<3<3<3   <3<3<3<3 Viva los Shojo <3<3<3<3 EmptyVen 23 Juin - 22:21

Je vous entend parler de Mangas alors ..
Moi je dis vive les Shojo

I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you


Dernière édition par le Ven 23 Juin - 22:28, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
*Mammouth*
Archange du conclave déchu
Archange du conclave déchu
*Mammouth*


Masculin Nombre de messages : 321
Age : 39
Localisation : [Taara] .. Dans mes bras ! ^__^'
Univers : 25
Date d'inscription : 10/06/2006

<3<3<3<3 Viva los Shojo <3<3<3<3 Empty
MessageSujet: Re: <3<3<3<3 Viva los Shojo <3<3<3<3   <3<3<3<3 Viva los Shojo <3<3<3<3 EmptyVen 23 Juin - 22:25

Et un certains manga " NANA " I love you I love you I love you I love you I love you
Revenir en haut Aller en bas
Taara Mekeesha
Usurpatrice aux yeux clos
Usurpatrice aux yeux clos
Taara Mekeesha


Féminin Nombre de messages : 259
Age : 35
Univers : 25
Date d'inscription : 10/06/2006

<3<3<3<3 Viva los Shojo <3<3<3<3 Empty
MessageSujet: Re: <3<3<3<3 Viva los Shojo <3<3<3<3   <3<3<3<3 Viva los Shojo <3<3<3<3 EmptyVen 23 Juin - 22:26

Tu ne l'as même pas lu mais ouiiiii, surtout NANA I love you I love you I love you I love you (:-p)
Revenir en haut Aller en bas
*Mammouth*
Archange du conclave déchu
Archange du conclave déchu
*Mammouth*


Masculin Nombre de messages : 321
Age : 39
Localisation : [Taara] .. Dans mes bras ! ^__^'
Univers : 25
Date d'inscription : 10/06/2006

<3<3<3<3 Viva los Shojo <3<3<3<3 Empty
MessageSujet: Re: <3<3<3<3 Viva los Shojo <3<3<3<3   <3<3<3<3 Viva los Shojo <3<3<3<3 EmptyVen 23 Juin - 22:30

Mais, je pourrais peut-être le lire si un week-end n'est pas trop court pour toi ma douceur xD


Ma nana hachi a moi I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





<3<3<3<3 Viva los Shojo <3<3<3<3 Empty
MessageSujet: Re: <3<3<3<3 Viva los Shojo <3<3<3<3   <3<3<3<3 Viva los Shojo <3<3<3<3 Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
<3<3<3<3 Viva los Shojo <3<3<3<3
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Black Lotus Society :: ~ Le jardin d'Eden :: L'Arbre des Tentations Farouches-
Sauter vers: